maanantai 22. elokuuta 2016

Welcome to Agia Marina!

Hello blog,

Nyt päästään käsiksi Kreeta-postauksiin. Tän postauksen naputtelin valmiiksi jo paikan päällä, mutta hitaan yhteyden takia en saanu sitä julkaistua.

''Aurinkoiset terkut täältä Agia Marinasta. Saavuttiin tänne eilen todella pitkän matkustusrupeaman jälkeen ja kyllä oli ihanaa päästää perille. Lähdettiin tosiaan jo perjantai-iltana Onnibussilla kohti Helsinkiä. Saavuttiin Kamppiin puolen yön maissa ja vaihdettiin lähijunaan, jolla päästiin sitten suoraan Helsinki-Vantaan lentokentälle. Lento lähti aamulla kuudelta, joten muutama tunti kuluteltiin aikaa kentällä syömällä ja katsomalla Rion olympialaisia.

Neljän aikoihin tehtiin lähtöselvitys ja mentiin turvatarkastuksen läpi. Sitten taas odoteltiin parisen tuntia koneeseen pääsyä. Tällä kertaa korviinkaan ei juuri sattunut ja muutenkin tuo kolmen ja puolen tunnin lento meni älyttömän nopeasti. Lentokentällä olikin sitten enemmän hässäkkää kun odoteltiin laukkuja koneesta. Hanian kentällä on vain kolme eri hihnaa, mutta kun jokaiselle hihnalle ilmestyi laukkuja ainakin kolmesta eri koneesta niin tungos oli aikamoinen. Onneksi nekin lopulta löytyi ja päästiin omaan bussiin kohti hotellia.

Kun päästiin vihdoin hotellille ja saatiin kamat huoneeseen, oli pakko päästä jo suihkuun, sillä tässä kohtaa oltiin matkustettu jo 17 tuntia. Suihkun jälkeen nukuttiin myös lyhyet päiväunet, sillä oltiin molemmat aivan loppu yön valvomisen takia. Sen jälkeen käytiin syömässä ja vähän pyörimässä rannalla. Kävimme myös ruokakaupasta hakemassa aamupalaa varten leipää, appelsiinimehua ja sen semmoista. Illalla oli tarkoitus suunnata drinkeille rantabaariin, mutta nukahdettiin jo puoli yhdeksältä :D ''